Hemma igen..

Kom i säng sent i natt.. blev en sovmorron till efter två nångång, SKÖNT! :P Då gick vi upp och käka lite frukost innan jag knallade iväg till bussen som gick fem över tre :) hatar att åka buss, det tar så lång tid och det är alltid så himla kallt.. fast idag hade jag min stora dunjacka på mig så då va det varmt och skönt samtidigt som värmen bara spruta ut från elementet på golvet.. Så då frös jag inte vill jag lova :P Sen när jag kom hem har jag inte gjort nånting alls, har så himla tråkigt! Pappa kollar på trav som är slut sex, mamma sitter brevid och kollar hon med fast hon inte tycker det är roligt.. Och jag sitter framför datorn! Orkar inte sitta här mer men det sista jag gör är att sätta mig och kollar på trav, så jävla tråkigt! Jag försökte få igång tvn dom har i deras sovrum, men då måste man ha fönstret öppet och ta in antennen eller va mamma sa, så det sket sig också.. Jättekul! Hoppas dom går ut med Minja efter sex så jag kan lägga mig framför tvn och kolla på vad jag vill =)

Imorron kommer Henrik hit också som det ser ut nu :) Då ska vi ner till min lägenhet.. Han får hjälpa mig med att koppla in tvn och det, vet inte om jag kan själv? Sen så ska vi mysa med tacos och bara ta det lugnt :) ♥ Längtar redan efter han, ska nog lägga mig i tid idag så det blir måndag snabbt =) Ska nog kika på en ny väska också imorron, har inte dom pengarna egentligen men.. kolla kan man ju alltid göra =) Min gamla väska har jag fått slänga av vissa anledningar (Sofia W, du vet, haha).. och den väskan jag har nu är det ingen dragkedja på och igår släppte axelbandet så den gick sönder.. Men Kim hittade nål och tråd så jag sydde ihop den lite snabbt med grön tråd.. jättesnyggt verkligen ;)

Nu ska jag ner och smaka på mammas hemmagjorda glass :) hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0