Hos Henrik!

Nu har Henrik hjälpt mig att installera ett virusprogram och lite sånt på min NYA lilla dator :D är inte riktigt van än men det kommer väl antar jag ;)

Igår hade jag Minicompaniet och Danscompaniet för första gången denna terminen.. Det gick kanon =) Jättekul att ha dom grupperna och danserna kan nog bli bra =) Längtar redan till näst nästa tisdag ;) Idag har jag inte gjort något speciellt.. Gick upp vid tio ungefär då jag mötte upp pappa utanför danslokalen.. han hjälpte mig att sätta upp gardinerna så nu är dom uppe =) När vi va klara gick ja hem och duschade och sen tog jag en promenad hem till mamma och pappa! Dom skulle passa Joline så jag gick dit och lekte med henne en sväng =)

Sen tog jag bussen vid sju och åkte hit.. Nu ska vi snart kolla på film och mysa :)

Juste, jag ringde Tele2 förut för att säga upp bredbandet.. har ju mobilt bredband nu så onödigt att ha det också :P men jag fick sitta i kö och vänta på min tur.. dom sa att ja skulle vänta i 20 minuter.. Efter 40 minuter la ja på.. jag orkade inte vänta, så ja får ta det imorron istället när jag inte har en buss att passa :P

Ne nu blir det film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0