Let´s dance, lösnaglar & fest

Igår kom Manuela till mig vid halv åtta ungefär för att ha myskväll framför premiären av Let´s dance :) Jag stod för maten och det blev tacos :) När vi va mätta och belåtna låg vi framför tvn hela kvällen och hade våra diskutioner om paren i Let´s dance :D Laila Bagge och Morgan va helt klart bäst kom vi fram till ;) När det var slut tog Manuela sitt pick och pack och cykla hemåt.. Själv tog jag mig en lång dusch och när jag hade gjort det leta jag fram en ask med lösnaglar.. Hoppades på att det skulle finnas en till varje nagel och det fanns det :D Så det satt jag och pilla med för mig själv igår kväll :D

Idag däremot blir det andra bullar.. är hos mamma och pappa nu, precis käkat lite mat och snart ska jag väl ner till mig igen.. Beror på när Manuela är på G för hon ska med mig hem :) Ikväll blir det fest nämligen.. i Säffle :P Helen och hennes kompis ska ha födelsedagsparty ;) Så vi åker dit och gör stan osäker ;P Inte klart än hur vi kommer hem, men i värsta fall får det väl bli taxi :P

Nu ska jag försöka tänka ut vad jag kan ha på mig ikväll.. Samma visa varje gång, vet aldrig vad jag ska ha på mig :P men det löser alltid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0