Liten break

Jopp, vart i lokalen mellan fyra-sju idag.. Kollade på dom grupperna jag och Sofia ska ha varannan måndag! Hon körde första gången så jag passade på och kika :) Mamma kom och hämtade mig vid sju och jag åkte med hem hit.. Men jag ska snart ner till lokalen igen för då är det Advanced :) halv nio-tio är det alltså träning för min del :) Första gången på denna terminen, det ska bli kul för nu är jag danssugen :) När ja kommer hem blir det nog sängen tidigt, sover alldeles för dåligt.. Så idag ska jag lägga mig även om jag inte är trött! Det är bra och varva ner lite än å bara ligga och glo på tv!

Imorron när Henrik slutat skolan så kommer han till mig :) Vi kanske tar en sväng till badhuset, får se va det blir :) Åhh va jag har saknat honom, ska krama ihjäl han ;)

Får även säga Krya på dig till Manuela också som ligger hemma i 39 graders feber.. usch, stackarn! Nu ska jag byta om och sen åka ner till danslokalen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0