Mys.

Jag och Henrik slappa hela kvällen igår :) Käka kvällsmat och kolla på en film! Kändes bra att få mysa med han :) inte säkert än men han kanske kommer hit ikväll också! Han har grejer i skolan att göra så han måste hem så han får nått gjort.. Sen så har han inga rena kläder här så han måste åka hem för det också :P Annars hade han ju kunnat komma hem till mig efter skolan.. Men ändrade planer som sagt :) Får se om han kommer ikväll då, jag håller tummarna iaf! Mycket bättre att sova med han som håller om mig än å ligga själv!

Gick upp när han gick till skolan imorse.. Eller jag låg och kolla på barnprogram till elva ungefär =) Då gick jag bort till danslokalen och städade den.. Pappa kom även ner och hjälpte mig med dom nya gardinerna! Har bara satt upp på ett fönster för att se så längden var bra.. Och det var den så nu håller jag på med resten :) Dom sätter vi upp imorron!

Har gått med huvudvärk hela dan och lite igår med.. Men idag är det värre! Inge kul alls =/
Jag vill inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0