Seg..

Sitter och gör ingenting, börjar sakta men säkert få en jävla huvudvärk.. får nog dricka lite mer vatten! Jag och Henrik knalla bort till ICA förut och köpte mat osv :) Köpte Brämhults apelsinjucie, så himla goood! Är snart slut dock =( får köpa mer en annan dag :) Vi tänkte åkte hem till Henrik idag men det blev inte så, så vi är fortfarande kvar hemma hos Kim i hans lägenhet :) Ja la mig väl halv fyra eller nått igår och dom andra herrarna la sig halv sex ungefär.. fattar inte hur jag kunde somna när dom satt uppe för dom spela ett bilspel och hade jättehögt verkligen.. Och jag hade huvvet precis vid högtalaren.. Men jag somnade allt men blev ganska pigg när dom gick å la sig :P Vi låg å tjöta ett tag och sen somna vi allt :) Jag och Henrik gick upp vid halv två ungefär, skönt att sova ut :)

Vet inte va ja ska göra nu riktigt, kika runt lite och sen kanske det blir film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0