Städtant

Nu har jag legat här i över två timmar och jag har fortfarande inte orkat göra det jag skrev förut.. Nu får du sluta vara så lat Emilia!! Bort med kläderna, fram med dammsugaren, få bort disken, städa på toaletten, vattna blommorna och VOILA - Lägenheten är fräsh igen! Men det är bara orken att sätta igång nångång.. Det är ingen höjdare alltså! Men nu blev jag lite piggare så jag får fan sätta igång.. Skönt när det är gjort sen ;)

Ligger och camar med Manuela just förtillfället :P Då kommer jag väl inte komma härifrån på ett tag heller hahah, jesus.. Tur att vi har så mycket att göra liksom så vi ligger och camar.. Vi ses ju aldrig liksom ;) haha..


Kommentarer
Postat av: Manuela

I miss yoooouu :(:(:(:(

2009-01-30 @ 12:28:14
URL: http://manuelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0