Suck

Nu blir jag trött på mig själv på riktigt !! Har inte städat ÄN! Vet att det blev ett jävla tjöt om detta idag men varje gång jag sätter mig här är innan jag tänkt ta tag i städning.. Så då skriver jag varje gång att ja inte gjort det än, och så är det nu med.. Men vet ni vad? Jag har ändrat mig.. jag tänker faktiskt inte städa idag! Ska ta mig en lång dusch istället och glömma bort allt skitigt här.. Det är ingen som ska komma hit idag ändå så nu skjuter jag det framför mig igen! Yes, sån är jag.. en lat jävel!

Så nu blir det duschen istället ;) Ställer tillbaka dammsugaren!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag städade inte heller igår... :D hahaa, an va lyckade vi är :D

2009-01-31 @ 10:04:27
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0