Åmål

07.00 ringde klockan och jag pallra mig upp och borsta tänderna och åkte sen med bussen till Åmål 07.30. Henrik sov fortfarande så ja pussa bara på honom lite diskret så han inte skulle bli allt för pigg ;P Han kom faktiskt och kröp ner under täcket i natt vid tre ungefär. Slockande direkt vilket är förståligt :P

Har precis fått i mig lite smörgås och juice. Ska sminka mig lite nu och dra på mig kläder och gå bort till mammas kontor. Ska hämta några papper och sen ska jag på möte halv två. Kanske hinner städa lokalen innan, annars får ja göra det efteråt :P Klockan fyra ska jag jobba :) Slutar sju!

Men nu måste jag sätta fart. Måste en sväng till banken också!

God Morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0