Är tröttis

Kim och Robin åkte hem i eftfermiddags och sen dess har jag och Henrik inte gjort nått speciellt alls. Myst lite :) Idag har ja kollat på filmen Knocked up för andra gången. Rolig film :D Henriks syster Jenny kom hit så satt och tjöta med henne lite. Kul att träffa henne :) Längesen nu! Sen plogade Henrik men jag åkte aldrig med för vi hade aldrig fått plats två stycken i den :P Så jag har fortfarande inte suttit i en traktor i hela mitt liv. Men är man stadsbo så är man ;D haha..

Har legat och kollat på Center Stage nu men jag somnade så stängde av efter hälften ungefär. Är så fruktansvärt trött. Inte så jättekonstigt kanske med tanke på att jag somnade halv fem-fem i natt och blev väckt från och till av Henrik hela tiden av att han kom in och pussade på mig :P Men det blir nog sängen tidigt idag. Han har ju fortfarande inte lagt sig så. Vart vaken sen klockan fyra igår eftermiddags. 28 timmar utan sömn. Är han en robot kanske? Märks att han är lite halvsleten sådär iallafall :P Somnade sittandes i stolen framför datorn förut. Så idag blir det sömn i skaplig tid kan jag gissa på =)

Börjar bli hungrig också. Är älsklingen också det tro? Jag kanske skriver lite senare. Kanske inte? Det märks vad vi hittar på ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0