En mask?

Fick sms av mamma nyss där det stod:

De varnade på texttv att en mask sprider sig på facebook!
Tänk på d så inte din dator går sönder :S

Kanske något att tänka på? Vill ju inte att en mask ska förstöra min lilla dator. Mamma kommer nog följa upp detta så jag inte gör något som jag inte borde på facebook ;P Får hoppas att det inte är något speciellt. Inte för att jag är en trogen medlem på den sidan men, händer ju att man går in där :P

Kollar på Kvällsöppet med Ekdal nu. Inget jag kollat på innan direkt men är faktiskt helt ok. Rätt intressant att lyssna på. Kom även på att jag måste köpa balsam imorgon. Inte haft det på ett bra tag nu och det blir så elekriskt. Så det är något jag ska inhandla imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0