Gokväll

Sorry för dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid att sätta mig ner och skriva :) har inte gjort något sörre idag ändå så, hehe.. Vid sjutiden ungefär så fick jag skjuts ner av mamma till mig :) Käkade lite riskakor och sen kollade jag på Halv åtta hos mig innan det var dags för min träning halv nio - tio. Gick jättebra :) Hade Alex idag och hans danser är klara och platserna är gjorda :) Längtar väldigt mycket till dansuppvisningen nu! Den är i Säffle på Medis denna gången också, 2-3 maj om jag inte minns fel !? :) Denna terminen har gått otroligt fort. Vet inte vart den har tagit vägen? :P

Ligger under täcket nu och kollar på Californiacation på fyran :) Imorron vet jag inte vad som händer riktigt.. Inga måsten :) Skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0