Gratis är gott

Idag behövde jag inte betala för att åka buss :) När jag lämnade fram kortet och sa att jag skulle till Bengtsfors så sa han: Ahh, det är bara att sätta sig :) Tjuvlyssnade lite när han pratade med en annan när jag hade sätt mig  och så sa han att den andra bussen var på lagning och att han inte har någon kortautomat i denna bussen. Så skönt ;) men då tog jag ut pengar i onödan och stog där i fem minuter för att den va segast i världen så jag fick t.om avbryta till slut för den fatta ingenting. Knalla bort till en annan och tog ut min hundrig. Men men, nu har jag pengar att fylla på kortet på torsdag istället ;P

Är hos älsklingen nu iallafall. Har precis ätit lite kvällsmat :)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

tack sötast!=)

du med såklart=)

Ja absolut, hemlighetsmakeri..de giller vi=)

puss

2009-03-10 @ 22:58:56
URL: http://elinjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0