Helvete!

Att det alltid ska krångla när man beställer från nätet? Nu var det visserligen jag som hade missuppfattat. Men det är ändå väldigt irriterande! Jag hämtade glatt ut mitt paket från Nelly i förmiddags. När jag kom hem till mamma och pappa pch rev upp paketet så var det bara byxorna. Så jag gick snabbt in på deras hemsidan och kollade och då står det ju faktiskt att det inte var ett set utan endast byxor. Så visst, där hade jag kollat för snabbt. Men det som är så sjukt störande är att jag hittar inte tröjan nånstans. Dom kan ju inte skylta med den då om den inte finns nånstans? Och det finns ju självklart inget telefonnr. man kan ringa och få prata med dom. Utan då får man istället skicka iväg ett mail som man får sitta och vänta på. Jaa, ja säger då det. Jag blir så trött på det! Men byxorna satt kanon och jag skulle nog inte ha en större storlek, så det var tur att jag tog Small ändå :) Dom va t.om lite för långa! Men nu är jag som sagt på jakt efter tröjan också. Den måste jag ju ha till !!

Skit också.. Är iallafall hemma hos mamma och pappa nu. Tänkte slänga mig i soffan en stund innan jag ska bort och sola :) Manuela när slutar du jobba? Hon ska sova hos mig idag ;) Blir tacos och mys framför tvn :) Imorron ska vi med och kolla på danstävling i Eskilstuna och bussen går 05.00 i natt från Vikenborg. Ingen idé att lägga sig egentligen :P Vi får se hur det kommer gå för oss. Vi har en tendens att ligga vakna ett bra tag när vi släckt och lagt oss. Haha ;D

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Samma sak hände mig också när jag skulle beställa hem juice-dressen i sommras! skitstörande! kanske e dags att beställa hem överdelen snart också? :P haha jag orkade aldrig göra de då..

2009-03-13 @ 15:13:50
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0