Hemma en sväng

Kom precis hem från jobbet :) Gick kanon idag och tiden bara rann iväg som vanligt :) Första gruppen jag hade kände jag inte av hostan nånting men sedan när det var dags för den andra tröttnade halsen och rösten på det. Blev väl irriterat i halsen när jag skrek och pratade så högt hela tiden. Och efter en och en halv timme var det nog så då började hostan komma sakta men säkert. Så nu dricker jag massa vatten så det värsta försvinner. Men jag överväger med att sista och kolla på sedan på min egna träning. Vill inte bli värre =/

Ska ta mig lite kvällsmat nu. Blir riskakor och fil ;P Sen knallar jag bort till lokalen och tittar på :) Har lite beslutsångest över morrondagen. Berättar mer sen när jag kommer hem vad det gäller :)

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Lilla P

Haha visst var jag:P





Puss!

2009-03-23 @ 19:55:16
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: Lina

Vill ha med dej!!!!! Men bara om du orkar <3 Pusss & Gonatt

2009-03-23 @ 21:49:35
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0