Honey, I´m home!

Hemma igen efter tre timmar jobb på dansskolan :) Gick kanon idag som vanligt och tiden bara rann iväg. Vad kommer det sig tro? Skönt är det iallafall :) Knalla hem i snön och tog mig en tallrik med fil och musli och en kiwi. Kollar på Medium nu. Spännande! När det är slut blir det duschen! Har jag längtat efter hela dagen :)

Och vad är det här? Varför har det börjat snöa igen? Jag som äntligen trodde våren var på ingång. Men det är väl ungefär tionde gången jag har trott det nu men blir lika besviken igen när jag ser hur det trillar ner snöflingor. Det är ju snart påsk föffan? Aja, kan ju inte påverka vädret ändå. Bara att gilla läget och hålla tummarna några veckor till ;P Så fort mina gardiner kommer upp så är jag i vårstämning. And that´s it ;)

 

Jag tröttnar på snön efter julafton jag. Men det är ju aldrig snö på jul längre utan allt kommer efteråt. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0