Hos mitt gos

Sitter fortfarande och tänker på den anonyma kommentarer jag fick förut. Blir så besviken när nån dumförklarar en. Då tänker man inte långt. Förväntade sig denna person att jag skulle svara Ja på alla dessa frågor? "Ja, ja tycker det är trevligt när han sitter på Ica och gullar med småbarn. Ja ja tycker det är trevligt om han skulle säga Vackra svenska flicka till mig. Ja jag skulle förlåta mig själv om mit barn blev våldtaget av honom. Och nej jag tycker inte alls att det är läskigt att gå hem ensam på nätterna." Herregud, varför ens skriva något sånt? Och som jag förstått verkar det vara en vuxen människa som slänger ut sig något så dumt. Förstår inte varför man ens ska kommentera något sånt om man inte vågar stå för vem man är. Tröttsamt.

Är iallafall hos Henrik. Hans kompisar Anders, Björn och Rasmus är här. Vi sitter framför varsin dator :P Jag drack ett glas coca-cola förut. Och nu har jag fått ont i halsen, typ halsbränna? Kan det bero på kolsyran tro? Va längesen jag drack något med kolsyra i :P Förutom igår då när det slank ner en cider :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra sagt där =) You go giiiirl :D

2009-03-29 @ 13:08:55
Postat av: Emilia

Haha :P Ahh ja blir så förbannad vettu :P

2009-03-29 @ 14:16:22
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0