Huvudvärk!

Hjälp va trött jag är. Tog på krafterna att jobba idag känner jag! Men det gick verkligen jättebra :) Den dansen jag knappt börjat på hann jag att göra massa steg på idag. En hel minut faktiskt! Mycket steg att ta in för eleverna men dom får träna hemma så hoppas jag att vi inte behöver ha nån genomgång nästa torsdag. Så trist när dom inte kommer ihåg och man måste gå igenom. Tar sån tid! Men denna terminen har dom vart jätteduktiga. Har dom varit sjuka eller så är det förståligt att dom inte kan dom nya stegen. Men när dom inte vart det och kommit nästa vecka så kan dom faktiskt stegen. Känns jätteroligt :) Så dagens lektioner kändes bra - jättebra!

När jag kom hem slängde jag mig i sängen direkt. Trött som en.. ja jag vet inte vad! Kollade på Monstret - Josef Fritzl på fyran. Fick huvudvärk direkt. Vet inte vad det berodde på. Mådde iallafall dåligt när jag såg programmet och blev så arg! Vilket jävla äckel han är !! Kanske har huvudvärk för att jag är så trött men.. Det kom smygande när jag kollade på programmet iallafall. Man får sina funderingar när man ser sånt alltså.

Kollar på Debatt på ettan nu. Dom pratar om Vanja Lundby.. Kul att se när dom diskuterar! Vuxna människor som sitter och pratar i mun på varandra och är för och emot. Syns verkligen att dom stör sig på varandra haha. Vilken trevlig torsdagskväll jag har, inte sant? ;) hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0