JAAA!



Detta underbara ljus vaknade jag av klockan tio idag :D SOLEN LYSTE IN! Hörde hur fåglarna sjöng så glatt utanför och det är ju t.om blå himmel! Gud va skönt. Visste att det skulle bli en bra dag idag, kände det på mig igår kväll ;D Och att solen är framme kommer göra dagen ännu bättre. Ska med mamma  och gänget och käka thaimat på Thaiköket klockan ett :) Sen ska jag hem och packa och ta det lite lugnt innan jag åker till min älskling. Åker tjugo över fem, tror det går en buss då ?! Kanske skulle trycka in en promenad emellan där också? Eller om jag tar den nu? Fick ju promenad och vårkänslor direkt jag slog upp ögonen :D Det är för härligt, hoppet finns där än ;) Är du här nu våren?

 

Blir glad bara jag kollar på bilderna :) Nu blir det yoghur med havrefras och varm o´boy! I detta vädret borde man ju egentligen äta melon, jordgubbar, isdrink osv :D Men nej Emilia, nu får du inte sväva iväg här. Det är bara mars!
Good Morning sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0