Kalas

Är hemma igen efter kalaset hemma hos mamma och pappa :) Blev potatisgratäng, kött, sås och sallad. Va mycket gott :) Till efterrätt blev det budapest och kaffe.. Pappa är bra på att göra budapest så det fick bli det idag med :D Blev lek med Bella och Joline och lite tjöt med allihopa :) Pappa körde hem farmor innan åtta ungefär och han frågade om jag ville ha skjuts men jag tog mig en promenad istället eftersom jag åt efterrätt :D Skönt att komma ut och röra på sig lite. Men mina skor läcker in så jag fick ta små plastpåsar på fötterna. Men det läckte ju in likt förbannat så det va gött att komma hem och sätta på sig tofflorna :) Kikar runt lite här på internet nu och sneglar på tvn. Ska ta mig en lång och skön dusch snart. Hann aldrig det förut så tar det nu istället :)



Joline stumpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0