Måndag

Sorry för dålig uppdatering i helgen men ja har inte haft på datorn så det blev inget skrivande igår :) Men nu är jag back on track igen ;)

Det blev fest i lördags och hade jättekul =) Johanna kom till mig på eftermiddan och då började vi göra oss iordning :) Emelie kom lite senare och även Lina E och Elin.. Blev tjejförfest med mycket skratt, musik och diskutioner ;P Senare på kvällen kom Henrik, Kim och Jonathan men va inte där så jättelänge. Blev såklart Hc sen där man dansade lite :) När det stängde gick jag, Henrik och Kim hem till mig igen och väntade på skjuts. Vi åkte till Bengtsfors där jag och Henrik drog på efterfest hos Tobbe Gren :P När klockan närmade sig 06.00 så gick vi hem till Kim. La oss på en madrass å försökte sova. Men sen fick Henrik för sig att gå hem till Ärtemark så vi tog på oss började gå. När vi hade gått i 20 minuter kom vi på att det var en väldigt dålig idé eftersom det är över en halv mil. Så Henrik ringde Jonathan och han va snäll och hämta upp oss. Kom i säng halv åtta nångång. Ojoj, blev en lång natt :P Sov precis heela dan! Tog mig inte hem till Åmål så vi kom upp vid sex-tiden på kvällen. Beställde mat och va soffpotatisar hela kvällen. Kollade på filmer och gick och la oss rätt sent i natt. Låg och pratade och skrattade och va inte direkt trötta. Men sen så somnade vi och klockan ringde 07.00 imorse. Trötta och jävliga satte vi oss på bussen och jag hoppade av på torget och Henrik fortsatte till skolan :) Jag gick till danslokalen direkt och städade den så jag har det gjort :) Hoppade även in och köpte riskakor som fick bli min frukost idag :)

Kort från i lördags
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

aaah fyfan de va så jäävla kul :D

2009-03-23 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0