Mot Åmål (klockan 20.00)

Nu har jag kletat på min ansiktet och plattat håret och fått på mig kläder. Ser någorlunda bättre ut nu än innan. Shorts, linne, osminkad aa you name it. Men nu hälsar vi Emilia välkommen igen :) Henriks kompis Jonathan kommer och hämtar oss om en stund. Får vänta hos Kim nån timme för jag tar bussen klockan åtta :) Hoppar av vid mamma och pappa och stannar där ikväll och kikar på Let´s Dance :) Missar visserligen första halvtimmen men annars hade jag fått åkt tjugo över fyra. Kändes för tidigt tycker jag så åtta-bussen blir ett bra alternativ :)

Och hör och häpna, men jag har vart utan huvudvärken kanske en halvtimme nu. Känns som en jävla befrielse ska jag säga. Hade nästan glömt bort hur man mådde när man inte hade huvudvärk. Berodde nog på tabletten jag svalde, får ta det emellanåt så ska jag nog klara bussresan hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0