Mysigt

Alltid lika kul att umgås med familjen så jag älskar kalas :D Tråkigt att man inte ses så oftare egentligen utan bara när det är nånting. Får det bli ändring på tycker jag :) Vi fick god mat och sen blev det paket öppning och efter det blev det kaffe och kladdkaka. Mycket gott var det och nu är jag så mätt såå! Joline är sjuk så Liza fick vara hemma. Men Jimmie och Bella kom iallafall :) Blev lek och bus med henne och hon fick också paket. Thomas och Paola var inte hemma när hon fyllde år så hon fick det idag istället. Och det var roliga presenter minsann :D

 
 
 
 


Blir träning 20-21.00 :) Henrik funderar på att åka hit. Meningen att han ville åka hit imorse men han hans alarm på mobilen funka inte eller va han sa så han blev sur på den och vill komma nu ikväll istället :P Fast han har ju praktik så han får åka hem tidigt imorronbitti isåfall.. Hade jag tyckt vart jobbigt om jag var han men. Han gör som han vill och jag vill självklart träffa min goding :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0