Nämen hej igen

La oss och slocknade direkt vid halv två ungefär.. Klockan ringde tre igen. Åh helvete va trötta! Ville bara ligga kvar men det va bara att pallra sig upp det. Ögonen vill inte samarbeta riktigt känner jag. Är små, trötta och svider. Ska försöka mig på att sminka mig nu. Kommer bli en svår uppgift :P Har precis gjort klart håret iallafall, flätlockar idag :)

Ser ut som ett bombnedslag i min lägenhet just nu. Det gör det alltid när vi är med varandra, ingen aning om va det kommer sig :P Men det orkar jag inte plocka undan nu utan tar istället tag i det på söndag!

Ha en bra lördag! Det ska vi ha, trötta och jävliga ;) Danstävling here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0