Ny vecka

Igår blev det mycket kramar och pussar, film och ännu mer kramar och pussar :) Va jättemysigt igår och det kändes att vi inte hade setts på några dagar :) Skönt att han kom hit igår :) ♥ Kollade på ett program som var länge än vi trodde.. Amerikas nya uppfinnare eller nått sånt hette det. Va som American Idol ungefär fast det var folk som visade sina uppfinningar. Mycket konstigt folk och urkassa uppfinningar. Lite roligt att se faktiskt :P Synd att det gick så sent bara. Vid halv tre ungefär kollade jag på klockan sist, så det blev sent alltså. Och jag hade så fruktansvärt ont i magen. Det var kramper, värk och det bara malde i magen. Vet inte varför det var så?? Trodde jag skulle gå under men med lite lööve från min going blev det bättre :) Känns alltid bättre att ha han breve sig när man mår dåligt än att ligga själv. Då blir man bättre direkt :) Jag somnade till slut på sidan med benen uppdragna till hakan. När vi vaknade gjorde det inte lika ont. Men jag känner fortfarande av det =/ Får hoppas att det blir helt bra under dagen!

Han skulle egentligen åka hem halv nio men när klockan ringde klockan åtta så var vi så trötta så vi somnade om direkt och han åkte hem tjugo över tio istället :) Nu ska jag strax få i mig lite frukost om jag kan tänkte jag och sen göra mig iordning för dagen och gå bort till danslokalen och städa den. Tänkte bli bättre i magen först, håll tummarna :)

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0