Onsdag

Slog upp mina ögon vid tio ungefär, sätte på Efter tio, gjort den dagliga kollen i dom bloggarna läser och nu ska jag snart pallra mig upp och göra mig iordning :) Har ingen frukost direkt så jag får nog köpa mig nått istället. Har blåbärskräm hemma men är trött på det nu :P Henrik köpte det i lördags så jag har ju inte ätit det mer än två gånger kanske. Men jag har tröttnat så på smaken. Blåbärssoppa är godare :)

När jag är klar ska jag gå bort till danslokalen och städa den. Gjorde det aldrig i måndags eftersom jag var i Bengtsfors så nu är det dags :) Senare ska jag hem till mamma och pappa igen. Min syster kommer hem så det blir käk och lugnt :) Kanske skulle ta och tajma in en solning idag också? Vore skönt :)

(Och ja, anonym i förra inlägget. Ja har gått ner i vikt men jag är verkligen inte sjuk på nått sätt som du frågade !! Tråkigt att folk får den uppfattningen. Har bara slutat med godis och äter på annars som aldrig förr)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0