Proppmätt!

Mötte mamma vid tio i ett ungefär och då gick vi bort till Thaiköket :) Va massa folk där idag men vi hittade ett bord ändå som vi slog oss ner vid ;P Tog Dagens.. Då får man äta och dricka så mycket man vill för 69:-.. Bra va :) Men när man går och plockar själv så tar man lite av varje, och helt plötsligt har man ett berg av mat, haha.. Så gissa om jag blev mätt  eller ;P



När vi var nöjda gick vi in en sväng på Netto som ligger brevid och kikade lite :P Hittade en svart mysdress i sammet, jätteskön verkligen :) Byxor och huvtröja för bara 149:-.. Är väl nån billig skit men, funkar ju att ha iallafall :) men det fanns bara Large så jag drunknar i den =( Men det kan väl va skönt att ha lite större kläder ibland också :) Tänkte ha tröjan på uppvisningen på MTV/Street.. Men vet inte om den är för kort kanske, får se ;P Vore gött att ha det fixat isåfall :) Iallafall, köpte ett pack med strumpor i olika färger också :D Sen när vi (mamma) hade betalat sa vi hej då och jag sprang upp till mig och hämtade hyreslappen. Gick in till banken och betalade den och nu är jag hemma igen :) Vilken bra start jag haft på denna dagen :)







Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg dress faktiskt! Billigt på netto! ;op hahaha... va har du fått av ditte o hans då? Va va va??? ;op nyfiken!! Kyss <3

2009-03-31 @ 22:06:15
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0