Snart träning

Gick kanon att jobba och tiden bara rann iväg idag. Härligt! Är hemma en sväng nu och har precis fått i mig lite smörgås så jag står mig ;P Har träning för egen del halv 9-10. Äntligen ska jag få DANSA ;D Känner mig lite trött i huvudet men det försvinner nog sen när vi väl drar igång :)

På tal om att vara trött. Fick sms förut av Henrik när jag jobbade där han skrev:
Va? Vart är du? Bara borta när jag vaknade?

Jaa ni förstår själva. Han pratade med mig imorse och sa hej då men inget minne av det nej :P Pratade även med sin mamma i telefon både en och två gånger. Håhå jaja, det är inte lätt :P

Nu ska jag fortsätta att kolla på Halv åtta hos mig och ladda inför träningen :)

 
Min söta minidator :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0