Snö!

Kan det inte bara sluta snöa? Jag är så trött på det nu!

Henrik är ute och plogar och jag sitter här i soffan och gör ingenting. Vi gick upp för inte så längesen :) Skönt med en sovmorron! Vi började kolla på Benjamin Button filmen igår kväll men det blev sent så vi fick stänga av. Har ungefär hälften kvar som vi kanske kikar på nu när han är färdig med plogningen :)

Jag vet inte när jag åker hem idag riktigt. Får kolla busstider. Bara jag är hemma till halv nio så :) För då är det träning!

Jag har inget batteri på mobilen och jag glömde laddaren hemma =/ Skit! Så om ni vill mig nånting så kan jag tyvärr inte svara.


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Haha vaa vadå det e inget fel på dom korten? :) det var dom bästa, hahah! tro mig, jag har varit snäll.. haha jag har flera kort på dig minsann ;) jag kan lägga ut dom andra om du vill se dom också ;D haha! PUSS!

2009-03-02 @ 12:38:08
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0