Solsken!

Nu sitter jag på bussen och är påväg hem till Åmål :) Solen skiner idag och det gillar vi. Hoppas snön smälter nu men jag har inga större förhoppningar med tanke på att det kommer tillbaka hela tiden =/ Men man får väl vara glad så länge solen är framme :) Vill sitta vid en solvägg i lä nu och bara sola! Men nu sitter jag på en buss istället :P

Går av vid mamma och pappa. Dit och käka lite mat :) Sen så har jag den fria discoträningen ikväll klockan sex. Så det blir bara ett snabbt besök hemma hos mina kära föräldrar :) Ikväll blir det träning! Har längtat enda sen igår :D Jag är danssugen!

Nu ska jag kika runt lite och hoppas att tiden går lite fortare :) Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl dig till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

2009-03-29 @ 19:31:09
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0