Strax film med skallebank

Ligger nerbäddad i soffan under täcket och småfryser. Har sån fruktansvärd huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart =/ Min andra ipren jag svalt nu men det vill ändå inte gå över. Hoppas jag inte är sämre imorgon för då ska jag jobba. Hatar att fixa vikarier! Vill helst ha mina grupper själv + att det faktiskt inte är så jättejätte långt kvar på terminen nu. Är en dans som Showcompaniet har som jag knappt börjat på än och ja lovade att vi skulle göra massa steg på den imorgon. Så jag har inte tid att stanna hemma känner jag. Men mår man inte hundra så kan man ju inte göra så mycket mer än att vara sängliggandes och sova typ. Jag har ju inte sovit för lite heller, så huvudvärk har ja inte pga. sömnbrist. Sov ju massa timmar i natt. Så något annat är det som spökar.

Henrik kommer snart och myser med mig under täcket, då blir det skräckfilm :) Är inte direkt trötta än så vi får se när det blir natti för våran del idag :)



FÖRSVINN !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0