Tummen ner

Tar mig nog inte hem idag iallafall =( Henriks mamma vill inte köra i detta snöovädret. Gillar inte att köra bil när det är halkigt och tung snö. Så om jag inte fixar att någon annan kör så får jag stanna här tills imorgon och ta halv åtta bussen som är skolbussen. För imorgon har jag en massa för mig som jag måste göra, så hem tidigt måste jag! Det tråkiga är att jag missar träningen ikväll, skit! Längesen jag dansade nu känns det som och jag är jättedans och träningssugen. Men men, va gör man? Måste få tag på Emelie också. Hennes dansgrejer ligger i min lägenhet sen jag vickade för henne innan lovet. Så mamma får åka ner och öppna åt henne. Tur att mamsen har extranyckel :)

Men inte säkert än, jag kanske tar mig in på något vis. Bussen går klockan 15.05 så jag har ungefär två timmar på mig att fixa detta. Wish me luck!



Dåligt humör jag har känner ja =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0