Utmaning - Lista

Blev utmanad av Ida Pettersson :)

From my emotional point of view

Familj: Mamma Ulla, pappa Dan, storebröder Jimme och Thomas och storasyster Carolina :)
Motto: Keep on!
Jag Uppskattar: Snälla människor med förstånd, ärlighet, fint väder och mina närmaste. 
Jag Ogillar: Har verkligen fobi för armbågar. Uschamejjen! Och i dagens läge ogillar jag verkligen snö!
Jag Längtar efter: Bättre tider. Blir lite deppig av detta vädret. Vår/sommar, tunna kläder och sol är något jag vill ha.
Jag Borde: Fundera på vad jag vill göra med mitt liv. En bra början iallafall. Vad vill jag syssla med?
Jag är stolt över: Mig själv. Slutat äta onyttigheter och är på go väg dit jag vill :)
Bra egenskaper: Alltid glad (oftast), envis och öppen.
Mindre bra egenskaper: Är inte alltid positiv när det går emot mig något. Ger upp rätt snabbt men tänker om sen :P 
Framtidsplaner: Vet ju inte? =/ Får tänka på detta nu,
Roligaste upplevelsen: Alla utomlandsresor jag gjort. Förra sommaren. Gjorde mycket kul med min pojk :)
Jag Ser fram emot: 10 April, Good News på Vikenborg och Sommar!!!
Jag Tycker att: Jag har ett bra liv ändå :) 
Jag skrattar åt: Henrik! Skrattar åt han jämt. Skrattar även mycket med Manuela och Johanna. Dom får en att vika sig av skratt åt sjuka saker  ;P

_____________________________________________________________________________________________
 
From my shallow point of view

Ögonfärg: Grön/brun/blåa. Salig blandning :P
Hårfärg: Mörkbrun är det meningen att jag vill ha. Men köpte toning istället för färg så slingorna har dykt upp igen.
Längd: 1,72 ungefär
Skostorlek: 39
Favoritfärg: Svart, lila, rosa
Bästa klädköpet: Min skinnjacka och min svart/lila randiga tighta tröja. 
Bästa skoköpet: Just nu behöver jag nya skor så har inget jag tycker är bäst nu. Får väl säga mina joggingskor då ;P
Sämsta klädköpet: Har massa "en gångs" tunikor jag köpt för att ha när jag ska ut en kväll som jag bara användt då och sen inget mer. Har många sånna.
Sämsta skoköpet: Har två tygskor som det gick hål i "botten" direkt. Värdelösa!
Parfym: Donna Karen - Be delicious
Smink: Olika. Köper aldrig i samma märken
Schampo: Herbal Essences (stavning)
Klädstil: Kan inte se mig själv i nån speciell klädstil. Köper och använder det jag trivs i. Olika dag till dag :)
Favoritaffär: Samma här som med sminket. När jag är och handlar går jag inte till en speciell klädaffär och handlar allt där. Då går man ju runt i alla möjliga. Så där det finns snygga kläder är min favoritaffär ;)
Favoritsajt: blogg.se såklart. Annars hade ju inte min kära blogg funnits ;)
Stilikon: Oj, svårt. Har ingen stilikon faktiskt :P Klart man kan tycka kändisar klär sig snyggt men jag har aldrig vart ute efter att "likna" någon :P
Missat att ta stilklassen på högstadiet: Jag själv säkert. Vill inte ens tänka vad man tog på sig på den tiden?! :O
Jag tycker att: Tunna, söta sommarklänningar är det skönaste som finns.
Jag Vill: Kunna lägga bort vinterjackan, vantar, halsduk och mössa för gott utan att behöva tänka "Är  vintern slut nu?"

Kommentarer
Postat av: Lilla P

Haha BRA DÄR!

Kul att läsa vad du skrev:)



Pussen

2009-03-24 @ 08:06:20
URL: http://vivalaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0