Bra start!

Denna dagen har varit mycket bra :) vet inte varför men allt har flytit på så bra bara! Började iofs med att försova mig så jag hann inte med min morgonpromenad :( Då blev jag lite depp men inget att göra åt :P Sen blev det WF mellan nio-tolv! Sedan lunch till halv två och sen tillbaka en sväng :) När jag kom hem blev det ungefär två timmars powernap! Förstår inte hur jag kan vara så trött men så blev det ^^ Sen jobbade jag sex-nio! Inte gjort några steg innan lektionen men det gick väldigt bra ändå! Gjorde väldigt mycket faktiskt!

När jag hade jobbat klart kom Manuela över en sväng för att planera morrondagen lite :) Då drar vi på PINK för hela slanten :D Ska bli så sjukt roligt! Kommer bli en toppendag !!!

Ska kolla klart på America´s got talent och sen sussa :) Får INTE försova mig imorron :P

 

Förövrigt tycker jag om mitt gos jätte, jättemycket! Saknar han nått så fruktansvärt! Men snart är det fredag och det ser vi fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0