Onsdag!

Hemma från WF idag också! Känner att jag måste stanna hemma tills jag blir frisk för annars blir jag aldrig det :( Tråkigt men sant! Får se hur jag gör med Advanced-träningen ikväll.. Va huur längesen som helst jag var med nu men ja har ju aldrig varit frisk :( Å träna när man är förkyld är ju det värsta som finns nästan! Tror inte jag har nån feber idag iallafall.. Och det är skönt!

Nu har jag och Henrik bokat hotell i Skövde! Ska ju dit på lördag och hälsa på =) Sen så sover jag över där tills på söndag eftersom han inte ska med hem. Så nu är det fixat! Även bokat tågbiljett hem också.. Gött att ha det gjort :)

Sen så vill jag även färga håret igen! Mörkt såklart.. Och steka lite i solariet! Får se vad mycket jag orkar med idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0