Sol idag!

Skönt det är när solen skiner ute :) Blir genast på mycket bättre humör! Idag blev det WF en timme på morgonen.. Imorron kommer det 4 st nya.. Ska bli intressant :P När vi slutade blev det promenad hem till mamma och pappa! Ätit lite och nu ska jag snart hem till mig igen för att storstäda! Julgardiner ska upp och byta ut lite röda dukar osv :) Nu ska det bli myspys hemma hos mig :)

Halv sju ska jag plåta med Tony för en annons till dansuppvisningen! Sen går jag direkt till danslokalen med fixat hår och massa smink för att undervisa halv åtta-nio! Sista gången med Studentcompaniet!

Nästa termin ska jag inte ha Stjärncompaniet eller Showcompaniet längre! Kommer sakna mina små godingar :( Är ju meningen att jag ska försöka ta mig till Karlstad så vill inte ta för många grupper när jag inte vet hur det blir.. Därför blir det bara en grupp för mig nästa termin. Studentcompaniet alltså! Blir bra :)

Nee, här kan jag inte sitta längre! Nu ska jag hem och städa och lyssna på Pink :D Underbara dag!



PUSS/ E ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tuur att du ska ha oss näste termin ;)

2009-11-26 @ 19:00:57
URL: http://lillalisus.blogg.se/
Postat av: Emilia

Va go du är :)

2009-11-26 @ 23:28:11
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0