Tisdag!

Blev hemma från WF idag också! Hade även tandläkartid 08.40 imorse men det fick jag ringa och ställa in.. Nu har jag tid 7 december istället! Sjukt att man får vänta så länge.. Men men, jag har inte ont i några tänder så det är ju lugnt ;P hehe..

Tog mig en ordentlig sovmorron idag, vaknade vid elva ungefär! Det som stör mig mest nu när jag är sjuk är att jag inte kan ta min morronpromenad =/ Känns inte bra att skippa det när jag lovade mig själv att göra det varje morgon! Men men, är man sjuk så är man! Ska försöka komma upp och gå imorron istället! Frisk luft har inte skadat någon om man har mycket kläder på sig :)

Ska upp till mamma och pappa snart tänker jag :) Hur mår jag idag då? Hmm, inte provat febern än men känner mig lite varm fortfarande.. Hostar som en idiot och funderar på hur mycket slemm det finns i min kropp egentligen? Tar ju aldrig slut!

Krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0