Varm plåtning!

Gick ifrån träningen en kvart tidigare för att hinna sminka mig till plåtningen halv tio! Hann bli klar precis och då kom Tony och hämtade mig och vi åkte ut till Karlberg.. Fotade nere i logerna! Där det var VARMT! Blev ju inte dåligt svettig på träningen och sen stressa hem och kleta på mig massa smink.. Så det var varmt men det gick bra tror jag :) Kändes bra iallafall! Ska bli spännande att se :)




Var hemma efter tio och sen dess har jag inte gjort något större.. Pratat med Henrik och bokat tågbiljett till han som kommer hem imorron :) Är i Åmål kvart i sju om allt går som planerat! Då blir det hemmamys med mamma och pappa.. Käka mat och spela yatzy/kort ;D Sen så har jag även bacardi i kylen som står och väntar på mig ;)

Nu blir det duschen och sen sängen! Svider i mina ögon av allt smink och trötthet! Ska bli skönt att sova efter denna braiga dagen :) Den har varit lång men bra!

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0