......................

Nu skiter jag i det här.. Nu tar jag mig en dusch och går och lägger mig.. Hoppas att jag vaknar upp imorron och det är en bättre dag än denna.. Iallafall eftermiddag! För denna har varit kass.. Bara mått dåligt och vart ledsen utan anledning typ! Jag har skrattat, gråtit, myst med Skrållan och skällt på henne! Har saknat henne hela helgen och hon har saknat mig också. För det märks! Aldrig vart så gosig och kelig innan.. Så det har kännts bra! Mindre bra kändes det när jag insåg att hon hade bitit sönder laddaren.. En fjärde på inte alls lång tid! Då brast allting och jag blev så jävla förbannad och ledsen.. Ringer mamma och gråter i telefon för en sån töntig sak som går att fixa imorron så fort jag vaknar nästan! Men det har inte varit en bra eftermiddag alls så en sån liten sak fick allt att bubbla över!

Men som sagt, det är en ny dag imorron.. Nu lägger jag detta bakom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0