Fnissigt!

Hade en jättebra kväll igår :) Jag, Lina och Cicci tog en taxi bort till Färjestad och hem till Sara och Martin.. Sara har fyllt år så det var en liten försenad födelsedagsfest :) hade jättetrevligt fram till halv tolv då vi åkte taxi in till stan igen. Några stannade hemma, några gick till Koriander och vi tre knalla bort till Nöjes =) Dansade hela kvällen och drack massa olika drinkar.. Hade jätteroligt :) va lite seg bara men med lite dans blev jag piggare :) När det började närma sig slutet drog jag och Lina hemåt.. Men först fick det bli korvkiosken hahah.. Såg lite roligt ut :P Juste, min väska gick sönder under kvällen också =( Haft den i två veckor eller nånting bara och så släppte bandet igår.. Skit! Men Lina fick sig ett gott skratt iallafall eftersom jag hade en lite uppvisning på vägen ut med min trasiga väska haha :D

 

Vet inte vad jag ska skriva mer riktigt mer än att det var skoj igår :) Ni får kolla på korten istället.. Dom talar för sig själv :)

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0