Helgen!

Lördagskvällen var verkligen hur rolig som helst :) Det var jag, Manuela, Matilda och Johanna.. Fast hon gick senare och då kom Alexandra istället :) Ett kärt återseende alltså! Så kul att ses :) Var ett jävla håll igång hos Matilda! Dansade, skrattade och pratade gamla minnen! Jag säger bara en sak och det är Packa dina väskor! Något vi aldrig glömmer ;) Vid halv ett drog vi vidare till Hc och dansade tills det stängde! Sen träffa jag Robert Henriksson och fixade så jag kunde åka med till Bengtsfors :) Hoppade av vid Kim och kröp ner brevid Henrik :) Igår var vi hos Kim hela dagen.. Beställde hem mat och kollade på film.. Bara mys och lugnt hela dagen! Henrik åkte tillbaka till Skövde vid halv fyra i natt.. Då satt Kim fortfarande uppe för han var pigg.. Och när henrik pussa mig hej då så blev jag också pigg.. så jag och Kim satt uppe enda tills kvart över sex då min buss gick.. Bara tjöta om allt möjligt :) Jag somnade gött på bussen sen vill jag lova :D

 

Denna veckan blir det WF som vanligt! Har några jobb i Karlstad jag ska söka och även kika på lägenhet! Kolla upp om det går att fixa en annons också.. Får ju inte kosta för mycket :P

Nu ska jag gå bort till Ica en snabbis för att handla lite så jag har frukost imorrn :) Börjat mitt nya liv nu igen så tänkte köpa så jag kan göra mig en morgonshake till frukost :) Äta frukost är inte min starka sida så är det nått nytt och gott så kanske det går ner lite lättare :) Upp och gå innan WF imorron med :) Tog mig en promenad idag! Så skön luft ute nu!

 

Men nu måste jag skynda bort till Ica innan det stänger :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0