It´s friday, i´m in love!

Igår skulle Henrik egentligen komma med bussen halv nio till mig! Men istället fick jag ett sms vid fem att dom kör genom Åmål istället! Så han kom till mig vid sex istället :D Jag hade soltid klockan sex så jag fick lägga ut nyckeln så cykla jag hem fort som bara den sen :) Åhhh, underbart! Käkade kvällsmat, myste, kolla lite tv, duschade osv.. Sen gjorde vi fruktsallad och tog oss en promenad upp till mamma och pappa. Åt upp den och pratade lite :) Längesen Henrik träffade dom nu så det va trevligt :) Sen blev det promenad hem igen! Då fick jag den bästa massagen nånsin av han ♥ Det var heelt galet och sjukt skönt! Det behövde jag vill jag lova :) Du är bäst baby! Vi somnade runt halv ett så jag var trött när klockan ringde halv sju imorse!! Va nära jag somnade om men jag pallra mig upp och tog min morgonrunda i friska luften :) Var meningen att Henrik skulle med också men han fick jag inte liv i ^^ Ligger forfarande och sover så sött :) Men jag ska snart väcka han för hans buss går om en halvtimme.. (om han orkar upp) För min del blir det WF 9-15.00! Sen tar jag bussen till Bengtsfors för att fortsätta mysa med min favorit :)

KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0