Kärlek!



Henrik förstår mig
! När han gör det vet jag att jag klarar allt ♥ Har pratat med han nu om mina planer på Karlstad och han är med mig till 100%.. Han vill hjälpa mig för att få mig dit jag vill och det känns så himla bra! Jag måste ha förändring i mitt liv och det förstår han.. Han vet vad jag menar! Han säger hur mycket han älskar mig varje dag och tröstar mig när jag är ledsen! Han är min bästa kompis samtidigt som han är min pojkvän! Han får mig att må bra och känna mig trygg och när han peppar mig att göra något roligt med mitt liv så blir jag så himla glad! För om det är någon jag vill ha stöd ifrån så är det han ♥ Betyder mycket för mig!

Nu ska jag göra allt jag kan för att nå mitt mål! Vill inte sitta hemma i min etta i stan dag ut och dag in och bara göra samma sak jämt. Jag behöver förändring och det är snabbt.. Vet inte hur mycket ja orkar annars! Detta är verkligen inte likt mig.. Inte mått bra för fem öre dom sista två veckorna! Denna veckan har varit värst.. Gråter åt ingenting, har ont i magen och huvudet, tycker allting känns trist och vill bara ligga kvar under täcket! Sån är inte jag så därför måste det hända nått nytt.. Hoppas bara mina närmaste förstår det! Men det vet jag att dom gör för dom är dom bästa :) Ni vet vilka ni är!

Oj vilket seriöst inlägg det blev idag.. Men behövde skriva av mig lite känner jag! Sen om det är bra eller inte att skriva det här, så halva Åmål vet, bryr jag mig inte om.. Bryt ihop och kom igen, som man säger! Jag vet att det bara kommer gå uppåt nu :) Jag känner det på mig!

 

Älskar dig Henrik! Imorgon ses vi äntligen!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pb.arbetsformedlingen.se/ och sedan skriver du Dialon ABi sökrutan. ( telefon jobb)



2009-10-09 @ 00:24:59
Postat av: Johanna

Nu kör du så det ryyyyker! :D

2009-10-09 @ 08:24:25
Postat av: Marika

Du är så klok Emilia :) Var inte rädd för att testa något nytt, det kan bli det bästa du gjort! Go Emilia! :) Kram

2009-10-09 @ 08:25:04
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: charlin

go karlstad :) jag håller tummarna för oss båda!

2009-10-09 @ 09:56:36
URL: http://chaasy.blogspot.com
Postat av: Carro

Fint skrivit! Kämpa på Emilia :)

2009-10-09 @ 17:10:21
URL: http://carolineskantz.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack va gulliga ni är :)

2009-10-09 @ 18:01:12
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: sofia edvin

Ett litet tips om du ska flytta till karlstad.. Ring och hör med Dans i Värmland om jobb som danslärare.. Jossan fick massa jobb där när hon bodde i Karlstad..

2009-10-09 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0