Kickboxning!

På lunchen idag gick jag till Ica och köpte mig en sallad.. Sen åkte jag, Johanna och Frida hem till Johanna och käkade :P Sen åkte vi tillbaka till WF och typ pratade lite och städade lite.. Sen drog gänget till Gullsjö för att ha en timmes kickboxning.. Efter första 10 minuterna fick jag gå ut för det svartna för ögonen och slog lock för öronen.. Precis som det känns innan man ska svimma.. Så jag gick ut på toa och sköljde händerna i iskallt vatten och drack lite.. Gick in igen och då var det bra! Körde på som bara fan ;) Blir så arg när jag VILL men kroppen verkligen inte orkar.. Men då tog jag i ännu mer och bara slog och slog och slog tills det var slut.. Så nu är jag stolt över mig själv :D Haha..

Ska ta mig en lång och välbehövlig dusch nu innan jag ska packa inför helgen och sådär.. Pratade nyss med Tony om bilderna vi tog i onsdags.. jag är nyfiken så jag ska bort och hämta en skiva där efter 18.00 :) Klockan 18.58 tar jag bussen till min älskade babe :) Pratade nyss med honom också och han är påväg hem nu.. Äntligen!

Men nu blir det som sagt duschen :)


Kommentarer
Postat av: challeballe

kung-fu emilia!

2009-10-09 @ 16:25:15
URL: http://chaasy.blogspot.com
Postat av: Emilia

Du skulle bara veta ;)

2009-10-09 @ 16:48:59
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0