Roligt!

Alltid lika roligt att ha Studentcompaniet :) Dom är så duktiga! Blir bra danser tycker jag nog :) Gillar fortfarande Dear mr. president jättemycket! Får alla in rätt känsla som jag vill kommer det bli hur bra som helst :) Bara någon/några som vet hur jag menar.. men resten kommer också förstå snart ;) Det är jag helt säker på :)

Precis duschat och nu ska jag göra flätor och sen sova :) Såg nyss på nyheterna/vädret att det ska bli väldigt kallt imorron så jag hängde fram min vinterjacka ifall jag tar den.. Vill ju inte att den ska lukta garderob isåfall :P



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lukta garderob? Haha, de va kul tycker jag. Hoppas du får en bra dag!! Kramar

2009-10-14 @ 10:45:39
Postat av: Emilia

Haha men du vet vad jag menar :D Desamma, ses imorron going!

2009-10-14 @ 20:01:29
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0