Sjuk =(

Igår provade jag feber innan jag gick och la mig och då hade jag 38.09.. Gick och la mig och hoppades att det skulle gå över under natten.. Men det blev värre :) 38.65 hade jag nu när jag vaknade! Har tagit en Ipren och försöker få i mig en smörgås.. Går knappt eftersom det gör så fruktansvärt ont när jag sväljer =/

Jag åker med till Säffle ändå.. Har förvarnat pappa att han får komma upp och hämta mig om jag bli sämre! Jag mår inte så jättedåligt.. Bara att jag svettas som en gris och fryser samtidigt! Har sjukt ont i halsen och värk i kroppen också =/ Men men, jag biter ihop och ser hur dagen blir :)

Krya på mig!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt att va sjuk :/

2009-10-15 @ 08:09:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

svininfluensan

2009-10-16 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0