Sweet dreams!

Kikat runt lite på jobb och pratat med min bror osv.. Ska fixa med mina personliga brev till några företag imorron och få iväg dom :) Alla är i Karlstad också, det gillar vi :) Funderat mer och mer på det nu och börjar se hur jag vill ha det i den nya lägenheten osv.. jag är sjuk haha :D Men drömmar ska man ha.. Och så är det bara att hålla tummarna att man når sitt mål :)

Gos med Skrållan nu, ska borsta tänderna och krypa ner under täcket.. Imorron är vi lediga från WF men det betyder inte att vi ska skippa söka jobb osv.. Det ska jag göra så jag kan "klappa mig på axlen" när dagen är slut imorron :) Ska snart lägga mig tror ja, börjar bli trött.. Lägga mig och lyssna på regnet :) Då somnar vi gott, Skrållan och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0