Tvättar!

Nu håller jag på och tvättar för fullt :) Det är dags vill jag lova! Har ett par intersport strumpor som ja låna av Kim en gång och bikinitrosor på mig, hahah.. Men nu är ALLT rent äntligen :D

Ska snart hem till mamma och pappa.. Då blir det käk och så ska jag fixa mina naglar.. Köpte lösnaglar förut :) Ska även ringa Lina för imorron åker jag till henne i Karlstad och stannar tills på söndag :) Ska bli underbart! Har saknat min goa syster ♥ Så nu är det min tur att göra Karlstad osäkert ;) Kommer jag bli ännu mer sugen på att flytta dit !!!! Hinner jag klart med mina CV idag så hänger dom med och så ska jag gå runt och fråga i olika klädaffärer :) Vore kanon om jag fick jobb där :)

Nu ska jag inte göra nått speciellt innan jag ska ner och hänga upp tvätten :)
PUSS!


Sweet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0