Bra söndag!

Smakade riktigt bra med mat förut, åt som en tok :) Efter det hjälpte jag mamma och rensa/slänga gamla grejer som man gjorde när man var liten.. När jag var liten ville ja bli författare och det märks i min stora samling med berättelser :D haha.. Dom slutade oftast med att personerna blev mördade eller t.ex om en ful prinsessa som ville ha en prins, men han var ännu fulare så man kunde inte tro att det var sant. Han ljög om sin ålder och hette egentligen Kurt.. Herregud, vilken livlig fantasi man hade :D haha! Kul att spara på sånt :) Hittade även massa gamla, så roligt att se när vi var små och oskyldiga ;P hehe..






Efter lite plock kröp jag ner under filten i soffan och kollade på tv. Men jag somnade rätt snabbt ^^ När jag vaknade försökte jag få lite energi så jag ställde mig på crosstrainern. Men jag orkade ungefär en kvart bara. Låren var som två klumpar och jag var helt skakis, så det fick räcka :P På kvällen blev det kaffe och fruktsallad som jag gjorde :) Mumma!




Nu är jag hemma och gör ingenting alls, är jättetrött.. Så nu ska jag nog snart lägga mig faktiskt :) Ny dag imorgon!

PUSS & GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0