Gamla minnen

Mamma och pappa har hållt på och rensat på vinden och i garderober hemma :P Och då hittar dom det ena och det andra om man säger så :D Har t.ex hittat massa gamla dagböcker som är mina (herregud, haha).. Sen så hittade dom en napp som jag hade när jag var liten och detta fina kollage som mina kompisar gjorde till mig i 7an när jag fyllde 13 år.. Den satt uppe på skolans anslagstavla så fick folk skriva grattis, haha.. Vilka jävla bilder :P


Rosa nappen :)


Kollaget


Bästisarna Manuela & Emilia


Systrarna Larsson


Manuela, Ida Warg & Jag - "Batmanflickorna", hahah


Jag i brygga :P

Ahh, jisses :P Ska sätta mig och läsa dagböckerna någon dag också. Ska bli intressant och se vad jag hade på hjärtat när jag knappt kunde stava till min egna adress ^^

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Manuela

Hahah åh jesus! Det där kollaget måste jag få se nån dag haha :D

2010-08-12 @ 12:10:50
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg - Som tack för att du röstade på mitt fotobidrag! Din röst var guld värt, tack så mycket! :)



Fortsätt gärna att rösta, det går fler gånger! Kram Moathemoses.

2010-08-12 @ 12:53:38
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Chitra

Följa varandra på bloglovin? Kommentera min blogg då du följer min så följer jag din :)

2010-08-12 @ 13:12:54
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: EMILIA

Manuela: Haha, jaa det är roligt :D

2010-08-12 @ 15:58:13
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0